Στη Akai διαθέτουμε ομάδα εξειδικευμένων τεχνικών service για την υποστήριξη όλων των προϊόντων μας. Είμαστε σε θέση να καλύψουμε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, ώστε να είστε σίγουροι ότι η εμπειρία χρήσης τους θα είναι η καλύτερη δυνατή.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΟΡΟΙ
Η εγγύηση ισχύει για μια περίοδο ΔΥΟ (2) ΕΤΩΝ από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς. Η αποστολή προϊόντων για επισκευή γίνεται στα κεντρικά της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη και πρέπει να συνοδεύεται από τα παρακάτω:
- Δελτίο Αποστολής µε τα είδη
- Πρωτότυπη απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο (με την ένδειξη της ημερομηνίας αγοράς, του μοντέλου του προϊόντος και της επωνυμίας του εμπόρου)
- Συμπληρωμένη φόρμα επισκευών (Όλα τα πεδία θα πρέπει να συμπληρωθούν).
*Σε περίπτωση περιοδικής βλάβης, χρειάζεται αναλυτική περιγραφή καθώς μπορεί να μην ανιχνευτεί η βλάβη στο τμήμα επισκευών.
Ο χρόνος επισκευής είναι εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Η Akai μπορεί να αρνηθεί τη δωρεάν επισκευή κατά την περίοδο εγγυήσεως εάν δεν προσκομισθούν τα προαναφερόμενα έγγραφα ή εάν δεν προκύπτουν από αυτά η ημερομηνία αγοράς, το προϊόν ή το μοντέλο του προϊόντος ή η επωνυμία του εμπόρου. Η εγγύηση δεν ισχύει εάν ο τύπος του μοντέλου ή ο σειριακός αριθμός του προϊόντος έχει αλλοιωθεί, διαγραφεί, αφαιρεθεί ή καταστεί δυσανάγνωστος.
Η εγγύηση καλύπτει εργασία και ανταλλακτικά και όχι αντικατάσταση συσκευής.
Για να αποφευχθεί βλάβη ή απώλεια / διαγραφή σε αφαιρούμενα ή αποσπώμενα μέσα ή εξαρτήματα αποθήκευσης δεδομένων, οφείλετε να τα αφαιρέσετε πριν παραδώσετε το προϊόν σας για επισκευή.
Προσοχή! Η συσκευασία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο πλήρης περιλαμβάνοντας και εσωτερικά προστατευτικά καθώς έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις σπασίματος εμπορευμάτων από μεταφορά.
Η εγγύηση δεν καλύπτει τα εξής:
- Περιοδική συντήρηση και επισκευή ή αντικατάσταση εξαρτημάτων ως αποτέλεσμα φυσιολογικής φθοράς.
- Αναλώσιμα (συστατικά μέρη για τα οποία προβλέπεται περιοδική αντικατάσταση κατά τη διάρκεια ζωής ενός προϊόντος όπως μπαταρίες, καλώδια κλπ., όπως αναφέρονται στις αναλυτικές οδηγίες χρήσεως του προϊόντος)
- Ζημιά ή ελαττώματα που προκλήθηκαν από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών.
- Όταν το προϊόν δεν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές.
- Αν η βλάβη επήλθε από δικής σας επέμβαση στη συσκευή ή τρίτου προσώπου πλην των εξουσιοδοτημένων τεχνικών της εταιρείας.